.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

واکنش ميراث فرهنگي به خبر روزنامه جمهوري اسلامي
ايرنا - در پي درج مطلبي در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوري اسلامي مبني بر انفصال دوماهه «اسفنديار رحيم مشايي»، روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي در جوابيه اي اين خبر را تکذيب کرد.
در بخشي از اين جوابيه آمده است:
اولاً، اصل تخلف «اداري» بوده نه «مالي» . ثانياً، اين تخلف نيز نه در دوران مسؤوليت رحيم مشايي، بلکه در دوران مسؤوليت مرعشي رخ داده است.

کيهان توقيف نشده
واحد مرکزي خبر- خبر توقيف روزنامه کيهان ازسوي دادسراي عمومي و انقلاب تهران تکذيب شد.
پيش از آن، شماري از سايتهاي خبري از صدور حکم توقيف اين روزنامه به دستور قاضي رسيدگي کننده به شکايت عليرضا بهشتي از اين روزنامه، خبر داده بودند.

نبود استراتژي در جبهه سبز
الف- حسن يونسي فرزند وزير اطلاعات دولت اصلاحات در سايت «سلام» نوشت: جنبش سبز اين روزها به وضوح از نبود استراتژي رنج مي برد. اين جبهه بزرگ در درون خود ايده هاي بسيار متفاوتي را جاي داده است.
در يک سوي آن جريانهايي قرار دارند که ريشه همه مسائل را جمهوري اسلامي مي دانند، جريان ديگر با ولايت فقيه مخالفند و گروهي ديگر معتقد به تغيير قانون اساسي هستند.

واکنش آية ا... مهدوي کني به آيةا... يزدي
آينده- سخنان آية ا... يزدي، رئيس جامعه مدرسين و عضو جامعه روحانيت مبارز در نشست اخير جامعه روحانيت عليه هاشمي رفسنجاني، با واکنش آية ا... مهدوي کني، دبيرکل اين جامعه روبرو شد.پس از سخنان آية ا.. يزدي، آية ا... مهدوي کني، در سخنان معتدلي با اشاره به سوابق درخشان آية ا... هاشمي رفسنجاني با انتقاد از موضع آية ا... يزدي، گفته است آقاي هاشمي را که نمي شود حذف کرد ايشان مشکلي ندارند. پس بايد ايشان را حفظ کرد.

احمدي مقدم: از کلينتون که اعتراف نگرفته ايم
فارس- اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي کشور در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان قم گفت: برخي ها مي گويند نيروي انتظامي از متهمان به زور اعتراف گرفته است که بنده در پاسخ آنها مي گويم، از خانم کلينتون که کسي اعتراف نگرفته است که به راحتي، خودش همه مسائل را باز کرده است.

نبايد به هاشمي رفسنجاني توهين مي شد
ايسنا - آرين منش نماينده مشهد در جمع دانش آموزان دبيرستاني مشهد با استناد به سخنان مقام معظم رهبري، هاشمي رفسنجاني را ازافرادي دانست که در پيروزي انقلاب نقش مؤثري داشته اند و گفت که نبايد به رفسنجاني توهين مي شد. وي تصريح کرد: معتقدم اگر تخلفات مالي وجود داشت بايد در چهارسال دوران رياست جمهوري از مراجع قضايي پيگيري مي شد.

عسگراولادي: دروغ مي گويند
فردا- پيرو انتشار خبري در برخي سايتها و روزنامه ها درباره ديدار حبيب ا.. عسگر اولادي، غلامعلي حداد عادل و تعداد ديگري از شخصيتها با آية ا.. هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص نظام، حبيب ا.. عسگر اولادي دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با فرستادن تکذيبيه اين اخبار را تکذيب کرد.

تلاش براي قرار دادن علماي قم در برابر تصميم انتصاب وزيران زن
عصر ايران- فايننشال تايمز در گزارشي با هدف القاي آنچه «پيچيدگي بيشتر روابط ميان احمدي نژاد و روحانيون قم در صورت انتصاب وزراي زن» ناميد مدعي شد: انتصاب وزراي زن در کابينه احمدي نژاد ناخشنودي روحانيون در قم را به همراه دارد.

تخلف صداو سيما
مهر- نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به مصوبه اخير کميسيون کشاورزي مجلس مبني بر تبليغ نکردن برنجهاي خارجي از سوي رسانه ملي در ايام برداشت محصول برنجکاران شمالي گفت: صدا و سيما با تبليغ برنج خارجي کشاورزان شمالي را با مشکل روبرو کرده است.آية ا... نورا... طبرسي در جلسه شوراي اداري مازندران در استانداري افزود: باوجود مصوبه اخير و توافقات وزيران بازرگاني و کشاورزي، صدا و سيما از تبليغ برنج خارجي در شبکه هاي مختلف سيما و صدا دست برنداشته که براي برنجکاران استانهاي شمالي بسيار دردناک است.

پشت پرده مدارس تروريستي ريگي
جهان- مالک ريگي تروريست وابسته به افراطيون پاکستان و پشتيباني شده از سوي نيروهاي آمريکايي قصد دارد مراکزي تروريستي با ظاهر مدارس علوم ديني تأسيس کند.بودجه اين مدرسه از سوي سفارت عربستان و بخشهايي از دولت پاکستان تامين شده و مديريت آن را فردي به نام فاروق زاهداني برعهده دارد که به راحتي از مرزهاي ايران رفت و آمد کرده و به تبليغ رسمي عليه تشيع و دولت ايران مشغول است.

نامه سرگشاده توکلي به کروبي
ايسنا - احمد توکلي در نامه اي به مهدي کروبي خواستار تجديدنظر وي در رويه کنوني وي شد.
در بخشي از اين نامه آمده است: جنابعالي در قضاياي آقاي منتظري به حق در صف اول موضع گيري عليه سياه نمايي هاي صورت گرفته عليه نظام اسلامي، پشت سر امام قرار داشتيد. اکنون چه شده است که به همان بليه گرفتار آمده ايد؟ و ناخواسته هيزم به تنور دشمنان زخم خورده امام و امت مي افکنيد؟ به راستي حدس مي زنيد که اگر امام امروز در قيد حيات بود، با شما چگونه برخورد مي کرد؟

کروبي عضو جبهه سبز نمي شود
باشگاه خبرنگاران- کرم بشارت، عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: بعيد مي دانم کروبي عضو جبهه سبز ميرحسين موسوي شود چرا که اگر قرار باشد کار سياسي انجام دهد در تشکيلات حزبي خود باقي مي ماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.